Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. november 2020 - 14:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstra ssd harddisk i Lenovo Thinkserver TS140

Jeg har købt en renoveret TS140 med en ny lille SSD harddisk, hvor windows og office er installeret.
Jeg synes imidlertid harddisken er for lille og vil gerne installere en ekstra. Derfor har jeg købt en 1 TB SSD harddisk. Har installeret den efter bedste evne, med jeg kan ikke sen i stifinder.
En venlig sjæl der kan hjælpe ?????
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2020 - 14:38 #1
Prøv at trykke på Windowstasten plus X = Indstillinger Vælg fanen Diskhåndtering
fortæl om den er initialiseret og om den har et drevbogstav?
blot til orientering
https://ibb.co/FwL2W6v
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. november 2020 - 15:19 #2
Tak for hjælpen.
Den kan ses i diskhåndtering, men der står "ikke allokeret" om størrelsen. disk 0
Hvad gør jeg så herfra?
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2020 - 15:29 #3
Du højreklikker på drevet og vælger Ny simpel diskenhed og derefter næste næste indtil den er klar og har et drevbogstav!
https://ibb.co/mD7vD0n
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2020 - 15:33 #4
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
21. november 2020 - 16:19 #5
1000 TAK, nu er den der.
JUBIIIIII
Avatar billede poko1 Ekspert
21. november 2020 - 16:34 #6
Godt det lykkedes!