Avatar billede Bogø Praktikant
25. november 2020 - 09:41 Der er 4 kommentarer

Black friday tilbud på elektronik

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen herinde der har forstand på, hvor de bedste black friday tilbud kan findes på tv og soundbars - da jeg snart skal tl at opgradere.. Hvad har i af TV og er i glade for det? - og hvorfor

// Bogø
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2020 - 10:14 #1
Personligt har jeg købt et LG CX og en JBL Bar 9.1. Har ingen erfaring med soundbaren men ville bare gerne have en med Dolby Atmos og aftagelige baghøjttalere på batteri og var til at betale  - hvad angår TV er LG i mine øjne blandt de bedste specielt på OLED og selvom mit "gamle" LG (fire generationer gammelt) alt for hurtigt har fået burn-in håber jeg på bedre tider.

Jeg har fulgt prisen på begge dele igennem lang tid så ved at jeg ikke er snydt men ellers er det en god ide at bruge fx flatpanels eller pricerunner til at vurdere om det du kigger på nu også er et reelt tilbud. Flatpanels og recodere har også nogle gode artikler med både købsanbefalinger og BF tilbud.
Avatar billede Bogø Praktikant
25. november 2020 - 11:45 #2
Fedt, keysersoze! Jeg har selv et TV fra LG, og det er rigtigt godt - dog er det ved at være lidt outdated. Mange tak for din anbefaling :-)

// Bogø
Avatar billede keysersoze Guru
25. november 2020 - 12:21 #3
Uden at have kigget på den er mit gæt, at det er en ren annonce-side - dvs du ser kun de tilbud indehaveren af siden har opsat annoncer på og tjener penge på og altså ikke er en side skabt med det formål at yde en god service.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. november 2020 - 14:28 #4
Mange  af de forretninger kender ikke ordet service! Især to store kæder kan komme under denne tvivlsomme kategori - ingen nævnt, ingen glemt. Men eksperter det er de, nemlig eksperter i plat og svindel.