Avatar billede Jens P. Mester
28. november 2020 - 10:56 Der er 3 kommentarer

Grøn skærm

jeg følger nogle lektioner via internettet. Lektionerne bliver vist som små film.
Men pludselig bliver skærmbilledet grønt og der kan ikke vises den video som jeg har valgt. Jeg prøvede at installere Microsoft Edge og i et stykke tid virkede det fint men pludselig vises der kun en grøn skærm. Hvad gør jeg?
Avatar billede milter Ekspert
28. november 2020 - 18:45 #1
Mener du, at kun kan se en grøn farve på skærmen, eller at billedet har et grønt skær?
Avatar billede Jens P. Mester
28. november 2020 - 20:12 #2
der hvor der skulle være billede er der kun en grøn skærm. Jeg kan slet ikke se noget billede. Blandt andet kiggede jeg idag på VW på nogle biler men den video der skulle vise bilen blev kun til en grøn skærm.
Avatar billede KHN Guru
29. november 2020 - 09:39 #3
Du kan prøve at se om dette link kan løse dit problem:
https://support.hp.com/dk-da/document/c04624015

Følg trin 1-4 undtagen opdater BIOS i trin 2.