Avatar billede Peter Guru
01. december 2020 - 16:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rå fiber?

Hvad forstår man ved rå fiber?
Avatar billede madklub Guru
01. december 2020 - 16:49 #1
Havregryn ?
Avatar billede falster Ekspert
01. december 2020 - 16:54 #2
#1:

Ja WikiPedia ville sandsynligvis angive flere sammenhænge :-)

Her er en til

https://wholesale.tdc.dk/da/produkter/bredbaand/raa-fiber
Avatar billede Peter Guru
01. december 2020 - 17:03 #3
Jeg fik også en masse kostråd, men blev klogere af linket:

Rå Fiber er et fiber-produkt, der giver dig adgang til at sælge høje bredbåndshastigheder med op til 1.000 Mbps. I beslutter selv hvilken GPON eller XGPON-teknologi, I vil benytte på Rå Fiber, da TDC NET udelukkende tilbyder fiberen og dertilhørende tjenester som er nødvendige for opbygningen.