Avatar billede Mads32 Ekspert
05. december 2020 - 11:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vis faneblad "Startside"

Jeg har ubevist kommet til at ændre opsætningen af mit Exel 2010, så faneblad "Startside" ikke vises hele tiden.

Jeg har forsøgt at ændre på indstillinger, men kan ikke finde en løsning.

Hvor dan skal indstillingerne være????

m v h Mads32
Avatar billede supertekst Ekspert
05. december 2020 - 11:47 #1
Prøv at højreklik på et faneblad og se om "Vis" måske er tilgængeligt - i givet fald tegn på at "noget" er skjult
Avatar billede ebea Ekspert
05. december 2020 - 12:03 #2
Prøv at højreklikke på en aktiv fane, og vælg "Tilpas båndet". Inde i den menu som fremkommer, kan du i opsætningen i Højre side af det billede, se hvilke faner der er aktive, og der burde du med et flueben kunne afmærke dem der mangler, eller tilføje dem du ønsker.
Avatar billede Mads32 Ekspert
05. december 2020 - 23:47 #3
Tak for jeres indput; men jeg har desværre ikke fundet en løsning.

Jeg ved man ikke skal bruge skærmprint,; men det er den eneste mulighed jeg ser for at forklare problemet:.

Vedlagt link til dropbox

https://www.dropbox.com/s/b5ufd0au5lvf176/Sk%C3%A6rmbilled%20n%C3%A5r%20filen%20startes.docx?dl=0

Jeg håber i kan finde en løsning.

m v h mads32
Avatar billede ebea Ekspert
06. december 2020 - 09:57 #4
#3 - Der hvor menuerne mangler, prøv at dobbeltklikke på et faneblad (f.eks. startside), hvorved du gerne skulle få menuerne frem.
Dernæst gemmer du filen, mens du har menuerne aktiv. Prøv derefter at åbne filen igen, og se om ikke de forblev synlige.
Avatar billede fase Professor
06. december 2020 - 15:58 #5
Prøv at klikke på Vis og højreklikke i det grå felt til højre, så burde du kunne fjerne fluebenet ved Skjul båndet
Avatar billede jens48 Ekspert
06. december 2020 - 22:53 #6
Tegnestiften lige ved siden af spørgsmålstegnet i højre side bliver brugt til at fastholde "Startsiden"
Avatar billede Mads32 Ekspert
07. december 2020 - 15:15 #7
Tak til alle for gode råde.

Indlæg #5 gav en løsning

m v h mads32