Avatar billede simonthes Praktikant
11. december 2020 - 15:25 Der er 2 kommentarer

Gendannelse af huawei backup på xiaomi

Hej

Jeg har fået en ny Xiaomi Redmi Note 9 Pro, da min gamle huawei var færdig.
Jeg havde dog en sikkerhedskopi liggende på mit sd-kort.

Jeg håbede at kunne gendanne kontakter, beskeder osv. fra denne backup, men det lader ikke til min nye tlf registrerer denne backup.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Simon
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. december 2020 - 16:02 #1
Jeg har ikke meget forstand på dette men har fundet noget på YouTube der forhåbentlig kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=tk0qCQkxN4s
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. december 2020 - 17:30 #2
Prøv at logge ind på din google account og se hvad der ligger der - den overførte for mig fra Sony til Motorolla. Folk har ofte mere liggende der er de umiddelbart tror - de fleste har jo en goooglekonto til appstoren - og har mådke sagt ja til noget backup på et tidspunkt.