Avatar billede Thomas Eggert Praktikant
13. december 2020 - 23:08 Der er 1 kommentar

Mistet word fil dokument under opdatering

Hej jeg har mistet mit Word document på min asus windows pc.
Dokumentet blev aldrig gemt eller havde auto gem på i følge pc'en.

Jeg have hele min opgave skrevet og så vælger min pc at lave en system opdatering og åber aldrig mit word dokument igen.

Hvis i kunne hjælpe mig med at få filen tilbage ville det betyde alt for mig
tak på forhånd.
Avatar billede INK Ekspert
14. december 2020 - 09:40 #1
Hvis du ikke har gemt filen og heller ikke har slået autogen til, så bliver det svært.
Dokumentet hedder så dokument1 eller dokument2 eller ...

Du kan forsøge med en search på navnet "dokument", men det er tvivlsomt.

Du kan også forsøge med recuva (https://www.ccleaner.com/recuva/download).

Men jo mere du arbejder på disken, jo større er risikoen for at den forsvinder, hvis den overhovedet er der 😢