Avatar billede Budwar Mester
18. december 2020 - 17:51 Der er 1 løsning

Glemt adgangskode og passwoerd til Wd My cloud.

Når musikken spiller tænker man ikke over det. Men efter en nyinstallation af windows 10 på min pc, kan jeg ikke åbne min WD cloud. Brugernavnet er ok, og mit password skulle også være meget tæt på det jeg brugte ved oprettelsen. Jeg kan se wd `r på mit netværk , og endda se mine mapper. men der er ikke adgang til yderligere .. Hedder den en skruetrækker og en løs harddsik, samt køb af en anden cloud,,? eller er der en som måske lige har en bagdør ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. december 2020 - 18:10 #1
De NAS jeg har arbejdet med, har alle haft en "Reset" knap, der nulstiller netværksindstillinger og brugerindstillinger til standard.

Den sidste WD jeg havde fat på var en "MyBook", så jeg er ikke sikker på det gælder for en "Cloud" - men har du registreret dig os WD, burde du med din mailadresse kunne nulstille: https://home.mycloud.com/reset-password/new