Avatar billede Jakie Juniormester
18. december 2020 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

CSS margin - hvor er den lige?

Hej med jer,

Jeg sidder med https://earlystage.dk/ som jeg forsøger at bygge op.

Her har jeg en udfordring nederst på forsiden. Der er et lille hvidt "gap" mellem min orange boks og footeren. Jeg har forsøgt at finde ud af, hvilken CSS kode, der skaber det her gap, men uden held til at finde det.

Er der nogen herinde, der har nogen gode ideer?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2020 - 18:31 #1
start med at skrive, hvad du bruger (egen kode, wordpress, prupal osv) så der ikke er 500 der klikker ind på din side, for så at finde ud af, at det system er ikke deres kompetence
Avatar billede Slater Ekspert
18. december 2020 - 18:54 #2
Du har et tomt <p></p> tag der gør det.

Var det et oprigtigt spørgsmål, eller en undskyldning for at poste linket?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. december 2020 - 18:55 #3
Det ser ud til at du har en <p></p> efter "innerblocks-wrap
Avatar billede Jakie Juniormester
18. december 2020 - 21:32 #4
Tak for svarende! Den havde jeg ikke set!

@Slater

Nej, det var skam et reelt spørgsmål. Så har kigget på clear fix osv., men det er jo nogle andre, der har programmet temaet.