Avatar billede Ingridknud Praktikant
23. december 2020 - 10:02 Der er 6 kommentarer

Manglende lyd ved modtagelse af sms

Jeg får ikke besked når jeg får en SMS på min Samsung galaxy 4s
Avatar billede Peter Forsker
23. december 2020 - 11:20 #1
Har du kintrolleret om du har fået skruet ned for lyden i "meddelser"
Avatar billede Peter Forsker
23. december 2020 - 11:21 #2
Stavefejlene i sidste indlæg får du gratis med 🤣
Avatar billede Mikael Ekspert
23. december 2020 - 12:46 #3
Det får jeg heller ikke på min Huawei..
HVIS jeg ikke lukker mobilen ned fra SMS/meddelelser ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
23. december 2020 - 13:27 #4
Vedr. mit svar #3..

Forstået således, at hvis jeg har sendt en SMS til en ven/veninde. OG stadig har "meddelelser" åben på mobilen for svar på den SMS, så får jeg evt. et svar jeg kan læse, men ingen lyd når det svar kommer. ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2020 - 10:26 #5
Inde i indstillinger for telefon under "lyd" kan du finde punktet "meddelelser". Her er en liste af lyde man kan vælge. Den jeg har er "whistle", men der er også en mulighed hvor der står "ingen lyd". Prøv at tjekke om dette er tilfældet hos dig.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
24. december 2020 - 16:31 #6
Bruger du Samsung's egen sms app 'Beskeder' eller har du installeret en anden?

Jeg har f.eks. prøvet at sætte googles besked app op som standard på min mobil, men den gav problemer med at give besked når der kom sms'er.