Avatar billede Steffen Novice
02. januar 2021 - 00:32 Der er 3 kommentarer

VPN og Fibia

Jeg er flyttet og har fået FiBIA/Waoo internet og jeg plejer at lave VPN med min Smart VPN Client op imod DrayTek Vigor 2925 men nu når den kun til authenticate og så kommer den ikke igennem. Det har virket før i mit gamle hus uden problemer. Der var det bare NRGI/Waoo men jeg har jo fået ny router nu.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Leif Røn Pedersen Praktikant
03. marts 2022 - 14:37 #1
Hej Steffen, er nysgerrig, om du fik løst problemet.
Jeg kan pludselig ikke logget på med NetExtender. Det har ellers virket indtil for 14 dage siden.
Avatar billede Steffen Novice
03. marts 2022 - 15:17 #2
Hej Leif.

Jeg fik løst problemet men det var Fibia der lavede fast ip adresse og åbnede en port i routeren. Så den eksakte løsning, kan jeg ikke fortælle dig.

/Steffen
Avatar billede JakobDall Praktikant
14. marts 2022 - 09:34 #3
Jeg har samme problem, med 4 forskellige stykker HW, men heldigvis har Fibia erkendt det https://fibia.dk/privat/kundeservice/driftsinfo/