Avatar billede info@fondenunika.dk Praktikant
10. januar 2021 - 08:31 Der er 5 kommentarer

tastatur

Hej
Jeg har forsøgt at lade Logitech tastatur til min tablet  op uden held. Lyser grønt med oplader sat til, kan få den til at blinke blåt, - men slukker når oplader tages fra. Tændeknappen påvirker ikke lyset, ej heller den lille trykknap.
Er tastaturet måske defekt (?) opladeren er vist ikke original, betyder det noget(?)
Hilsen Niels Hvid
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2021 - 09:55 #1
Det ville måske være lettere, hvis vi vidste hvilken tablet og hvilket tastatur. Er forbindelsen Bluetooth? Hvor gammel er tastaturet cirka? Noget kunne tyde på batteriet er dødt, da det tilsyneladende ikke kan oplades.
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. januar 2021 - 10:08 #2
Jeg kan se at dit brugernavn er udformet som en mailadresse idet det indeholder snabel a og punktum dk. Det er måske en fiktiv mailadresse, men hvis ikke dette er tilfældet, er det bedst at lave den om til et neutralt brugernavn. Det er kun et råd.
Avatar billede info@fondenunika.dk Praktikant
10. januar 2021 - 10:42 #3
Hej -
Åh ja... tablet er iPadOS 14,3 (alder ca. 2 år) Tastaturet Logitech svarende til, med magnetluk og lågfunktion... (alder ca. 4 år og har ikke været brugt særligt)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. januar 2021 - 10:54 #4
Jeg har skrevet en privat besked. Tjek der
Avatar billede INK Ekspert
10. januar 2021 - 10:56 #5
Har du parret den med iPadden. Når den blinker blåt skal du gå i indstillinger, slå Bluetooth til og forsøge at finde den. Hvis der kræves en kode er det nok 0000.