Avatar billede Munka1 Praktikant
20. januar 2021 - 18:39 Der er 2 kommentarer

Hjælp til dele!?

Hej, jeg skal have udskiftet min gaming pc, den er 5 år gammel, så det er nok på tide!!

Ville bare hører om det her passer sammen og er hvilket grafikkort anbefales?
Skulle gerne være en pc der er god til cs! (Tænker i 3000 serien)
Kom gerne med nogle forslag til muligvis opgraderinger
Budget 10-12 Tusinde

Specs:
Kabinet: NZXT H510 Sort
Strømforsyning: Corsair TX650M, 650W PSU
Bundkort: ASUS ROG Strix B550-F GAMING bundkort
Cpu: AMD Ryzen 5 5600X Processor
Ram: Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 16GB
Køler: NZXT Kraken X53 CPU Køler (240mm?!)
ssd: NZXT Kraken X53 CPU Køler
harddisk: Seagate Barracuda 3TB 3.5'' HDD
Grafikkort: Ved ikke endnu
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2021 - 19:56 #1
Grafikkort > Brug så mange kroner, som dit budget tillader :-)

Du fortæller os ikke, hvilken SSD, du har tænkt dig at købe. Jeg går ud fra, den skal være din systemdisk til styresystem og programmer, og at din Seagate Barracuda 3TB skal bruges til dokumenter, så som videoer og billeder. Hvis ikke, du har mange af den slags (dvs. videoer og billeder), så kan du måske nøjes med én på 2TB og bruge det sparede beløb på et kraftigere grafikkort.

Husk, når det gælder gaming, er grafikkortet næsten altid den vigtigste del, så hvor meget er du parat til at ofre på det?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
21. januar 2021 - 07:32 #2
Måske denne side kan inspirere lidt.
https://pcpartpicker.com/list/