Avatar billede Vahid Mester
21. januar 2021 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blæser larmer

Hej folkens jeg har en pc, som er begyndt at larme en gang i mellem.

Dens blæser lyder som en jet motor i ca 10-20 sek, også stopper den igen. også køre den ellers fint.

Nogen som har en ide om hvorfor?

jeg har støvsuget for støv mm.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. januar 2021 - 12:39 #1
Tjek hvilken proces der kører når der er fuld skrald på blæseren i joblisten. Der må være en der bruger store resurser.
Avatar billede posten Ekspert
22. januar 2021 - 08:05 #2
hvis det ikke er når du laver  noget bestemt så KAN  blæseren være defekt
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
22. januar 2021 - 08:18 #3
Hyler blæseren?
Hvis ja, så skal den udskiftes da den er løbet tør for olie.

For 20 år siden kunne man selv dryppe olie ned i kuglelejet på nogle blæsere, men den tid er slut.