Avatar billede klavil Seniormester
22. januar 2021 - 04:40 Der er 3 kommentarer

slukke ringetone for indgående opkald på iphone for Skype?

hej

er det muligt at der ikke er lyd på hvis nogen ringer over skype?
Min telefons højttalere er skruet helt ned og jeg har sat lydløs til og alligevel ringer telefonen over skype med ringetonen.
Noget der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2021 - 10:04 #1
ios indstillinger, scroll ned til skype i venstre side, og der vælger du notifikationer - slå lyde fra.
Avatar billede klavil Seniormester
22. januar 2021 - 12:57 #2
tak for det. Det er allerede gjort men den ringer stadigvæk?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2021 - 13:32 #3
der er så en 'forstyr ikke' i indstillinger - men den slår alle ring fra (dog kan en person, der ringer 2 gange indenfor 3 minutter gå igennem - se nederst på forstyr ikke siden)