Avatar billede 450025 Ekspert
24. januar 2021 - 23:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man endre sin konto

Hvordan endre man Email adresse og Visningsnavn på sin Konto
Er dette mulig uten og bli Blokkert. Takk.
Avatar billede Erik K Ekspert
25. januar 2021 - 00:30 #1
Ja, klik på "skift dit profilbillede"
På den side, der åbner, kan du rette de ting
Avatar billede 450025 Ekspert
25. januar 2021 - 11:06 #2
Takk Erik  K - kom hjem nå ser din post oppgaven er løst nå - jeg tenkte feil bilde forsvan raskt å har sagt det før selv en Ekspert har lov og feile og det gjore jeg da derfor var en Blokkering et faktum.
Men det er lov og spørre ha en fin dag da lerte jeg lidt nå også.