Avatar billede Keld Nielsen Forsker
25. januar 2021 - 11:04 Der er 1 kommentar

adgangskode på outlook 365

Er det muligt at sætte en adgangskode på Outlook365.
Computeren benyttes af flere - bestillingssystem - men ønsket er at der er et ekstra beskyttelse af Outlook365, som en adgangskode.
Løsningen med forskellige bruger på Windows er ikke brugbar.
25. januar 2021 - 12:36 #1
Hej fotograf
Når du bruger Microsoft 365 (tidl. Office 365) så bruger Outlook adgangskoden fra 365. Den kan du ændre på SharePoint delen.

I Outlook:
Åbn indbakken --> Klik på fanen Filer --> klik på Kontoindstillinger (i bunden af de blå ramme til venstre)
Find Produktoplysninger (det er i højre side af skærmen med Microsoft logoet).
Der finder du knappen Administrer konto. Klik på den.
Du bliver smidt over på kontoadministrationen under SharePoint hvor der er en stor knap der hedder Adgangskode.

Vær opmærksom på at når du ændre her ændre du også på adgangskoden til SharePoint og inde i Word, PowerPoint m.v. (f.eks. fungerer samarbejdet med SharePoint og OneDrive meget bedre hvis du logger på).

med venlig hilsen
Birthe Lauridsen