Avatar billede Charlotte Viborg Juniormester
26. januar 2021 - 17:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

install. af winzip

Hej

jeg har DL Winzip free til min computer. men når jeg klikker på åben, kommer det nye vindue op, og viser windows tasken med flaget i MEN så bliver vinduet hvidt og comuteren står bare og tænker
Hvorfor ????

kan nogen hjælpe mig
Avatar billede INK Ekspert
26. januar 2021 - 17:31 #1
Hvis du anvender nyeste udgave af Windows 10, så er Zip og unzip inkluderet.
https://support.microsoft.com/en-us/windows/zip-and-unzip-files-f6dde0a7-0fec-8294-e1d3-703ed85e7ebc

Du har derfor ikke længere brug for et andet program.
Avatar billede Charlotte Viborg Juniormester
26. januar 2021 - 17:48 #2
INK hjalp intet problem
Avatar billede INK Ekspert
26. januar 2021 - 19:22 #3
Kan du ikke unzip'pe med Windows 10?
Avatar billede Charlotte Viborg Juniormester
03. februar 2021 - 23:45 #4
Ink.
Jo, det var det jeg fandt ud af, takket være din besvarelse. Derfor har jeg også lavet din besvarelse til svaret 😊
Endnu en gang tak for din hjælp