Avatar billede Hr. Thorsted Mester
31. januar 2021 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen Mikrofon lyd fra web kamera

Jeg har købt et ganske udmærket web kamera, dog uden navn. Den tilsluttes udelukkende via USB. Når jeg taler i mikrofonen, kommer lyden ud af mine egne højtalere, men der kommer ingen lyd på video optagelse, eller ved messenger opkald.

Findes der mon en løsning på det??

Windows 10
Skærm forbundet med HDMI kabel.
der er indbyggede højttalere i monitoren.
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
31. januar 2021 - 11:29 #1
Ved at gennemgå nogle skærmbilleder i et andet forum, fandt jeg frem til en knap i windows, under indstillinger for skærm. Under lyd "fejlfinding" det løste hele problemet.
Avatar billede MrChiliped Mester
15. april 2021 - 20:23 #2
Hvilken knap var det du fandt..??
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
16. april 2021 - 05:34 #3
MrChiliped: Det er ved at være et stykke tid siden. Prøv at gå i indstillinger for skærm, lyd, fejlfinding.
Det lyder forkert at det er lydindstillinger for skærm, men det var der jeg løste problemet.