Avatar billede Strawberry Seniormester
01. februar 2021 - 14:49 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Mega skuffet over CPU og bundkort til at stille kaffekop på

Læste lige en artikel. Der var en der skar et stykke ud af et bundkort, så man kunne stille en kaffekop på CPUen. Det var hans første CPU, en LGA775.

Er bare lidt skuffet over CPU'en ikke har nogen funktion og ikke kan varme kaffen. Men det bliver nok lidt svært efter som han skærer bundkortet i stykker og kun bruger en lille del af bundkortet og CPUen ville nok blive for varm og enten brænde sammen eller bare slukke, med mindre der var noget køling på CPUen.
01. februar 2021 - 18:19 #1
WTF
Avatar billede milter Ekspert
01. februar 2021 - 18:36 #2
Tjah, for en del år siden var der beretninger om, at PC-brugere brokkede sig over, at holderen til deres kaffekop på fronten af kabinettet ikke længere kom ud, når de klikkede på ejectknappen .

Og ja, PC-dele kan bruges til mange ting. For mange år siden afholdt brugere på eksperten.dk et årligt Danmarksmesterskab i længdekast med harddiske, CD-drev og diskettedrev.

Måske svigter min hukommelse mig, hvis jeg mener, det stoppede, fordi man ikke længere kunne finde baner, der var lange nok :-)
01. februar 2021 - 18:51 #3
Den pågældende er bare ikke dygtig nok.
Avatar billede Strawberry Seniormester
01. februar 2021 - 19:00 #4
Jeg er helt enig den pågældende er bare ikke dygtig nok
Avatar billede acore Ekspert
01. februar 2021 - 19:17 #5
Varmer den ikke kaffen, hvis du stilslutter en god Powerbank med et mini USB? Det ville jeg helt sikkert tro
Avatar billede jens48 Ekspert
01. februar 2021 - 20:47 #6
Hvis man vil have sådanne features med, vil jeg anbefale en ex Phone. Se denne video, og selv om den er på tysk er jeg sikker på at den kan overbevise mange om at næste mobiltelefon skal være en ex Phone.
https://www.youtube.com/watch?v=9-nezImUP0w
Avatar billede Erik K Ekspert
02. februar 2021 - 00:09 #7
Den har nu en del mangler :-)

De burde indbygge en schweizerkniv, så havde den jo flaske-, dåseåbner og mange andre ting, man har brug for......
Avatar billede fase Professor
02. februar 2021 - 13:37 #8
Jamen det er da den ultimative telefon til en pris, der er til at betale, 100 kr. Sådan en kan jeg simpelthen ikke undvære. Og så vejer den kun 50 gram. :-)
Avatar billede Strawberry Seniormester
02. februar 2021 - 17:39 #9
Jeg mangler en varmer til min kaffekop. Man kan få nogen til USB, de virker bare slet ikke. Det er nok fordi 5V 1A slet ikke er nok.

En dypkoger vil nok være lidt for stor til formålet og de kogeplader jeg har set er for store. Man kan få nogle kopper hvor man kan sætte størm direkte til. Det er bare lidt upraktisk så kan den nok ikke komme i opvaskemaskinen.

Jeg vil gerne have mulighed for at skrue op og ned.

Findes det?
Avatar billede Strawberry Seniormester
03. februar 2021 - 09:54 #10
#6 den mobiltelefon findes nok ikke i virkeligheden. Der er ikke nogen mobiltelefon hvor man kan stille sin kop kaffe på og så bliver den holdt varm eller varmet
Avatar billede Strawberry Seniormester
12. februar 2021 - 14:40 #11
Man kan også bare bruge en gryde og stearinlys under, hvis man løfter siderne lidt så der kommer luft til.
12. februar 2021 - 17:10 #12
Hvorfor ikke bruge en Thermo Kande, eller Thermo Kop.

Kogt Kaffe smager ikke godt.
Avatar billede Strawberry Seniormester
12. februar 2021 - 19:09 #13
Ja det er en meget god ide med en Thermo kande, så kan jeg hælde lidt i ad gangen og lade være med at fylde koppen helt op. Problemet med en Thermokop hvis jeg fylder den op er at den når at blive kold fordi jeg normalt ikke drikker den så hurtigt.
Avatar billede Strawberry Seniormester
15. februar 2021 - 16:32 #14
Det er helt umuligt af finde en kogeplade på nettet, der passer i størrelsen til en kop og hvor man kan skrue op og ned for temperaturen.
Avatar billede Strawberry Seniormester
18. februar 2021 - 20:54 #15
Tak for svarene
Avatar billede Strawberry Seniormester
20. februar 2021 - 12:05 #16
Bilerne på vejene kører for hurtigt. Vær opmærksom på, at der er grønt for biler, der drejer til venstre, før biler der kører lige ud.
Avatar billede Strawberry Seniormester
21. februar 2021 - 10:19 #17
Jeg glæder mig til sommer. Jeg glæder mig til sommer.
Avatar billede Strawberry Seniormester
21. februar 2021 - 16:17 #18
Det klør på mit ene skinneben
Avatar billede Strawberry Seniormester
22. februar 2021 - 17:36 #19
Det klør stadigvæk på mit ene skinneben
Avatar billede Strawberry Seniormester
25. februar 2021 - 20:26 #20
Statsministeren har sagt: "Samfundsaktiviteten skal reduceres fordi vi skal blive ved med at have epedimikontrol."

Statsministeren har også sagt: "Der er ingen der kan trylle." Men det er nu ikke helt rigtigt, jeg kan godt trylle.
Avatar billede Strawberry Seniormester
05. marts 2021 - 11:49 #21
Microsoft Excel virker
Avatar billede Strawberry Seniormester
14. marts 2021 - 08:30 #22
Jeg er ikke syg
Avatar billede Strawberry Seniormester
16. marts 2021 - 12:14 #23
Det er konstateret at Photo Vault bliver overvåget, nøgenbilleder af mig selv, er blevet hentet fra min app på telefonen. Der er adgangskode for at åbnet nævnte app på mobil  telefonen.
Avatar billede Strawberry Seniormester
16. marts 2021 - 12:52 #24
Det er ikke ulovligt at have porno. Børneporno er ulovligt. Hævnporno er ulovligt. Porno optaget uden samtykke er ulovligt. Det er ulovligt at dele porno med andre.
Avatar billede Strawberry Seniormester
22. marts 2021 - 08:38 #25
Jeg kan ikke få mig selv til, at slette alle de gode billeder jeg har. Der er ingen grund til at åbne alle filer, for at se om der er nogen, der skal slettes. Det har nok ikke været helt spildt. Jeg mener at der gerne må være, filer på min computer.