Avatar billede kat Juniormester
03. februar 2021 - 18:10 Der er 1 kommentar

link i excel

Jeg har nogle link i et excel ark link til en webside hvor jeg skal skifte en del af linket og kun en del af linket,

kan jeg lave dette om nemt, det er 130link der skal laves om de er lavet ved at højre klikke i cellen også er linket sat ind, det er lavet på den måde for at linket kommer med når dokumentet bliver gemt til PDF ellers kommer det ikke med så man kan klikke på linket i PDFen
Avatar billede madklub Guru
03. februar 2021 - 19:47 #1
Er det den samme tekst, der skal skiftes ?
Har du prøvet med 'søg og erstat" ?

=HYPERLINK("https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1036222#/";"Dit spørgsmål")