Avatar billede mich2611 Praktikant
05. februar 2021 - 18:50 Der er 6 kommentarer

hvordan emailes et færdigdokument ?

Jeg skal emaie et færdigdokument tilen af mine venner i udlandet,men jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre dette. Kan I hjælpe mig? Min printer er en CANON pixma MG 2500  og min pc er Windows 7.
Je håber at høre snart fra jer.
Med venlig hilsen
Edwin dwen Boer
edb.dk@yahoo.com
profilnavn: mich 2611
Avatar billede INK Ekspert
05. februar 2021 - 19:58 #1
Bruger du webmail eller et mailprogram (App).

Hvad mener du helt præcist med et færdigdokument? Hvad er filformatet?
Avatar billede fase Professor
05. februar 2021 - 22:50 #2
Det letteste må da være at sende en mail til vedkommende med filen som en vedhæftet fil.
Avatar billede perwolf Forsker
06. februar 2021 - 10:38 #3
Når du er inde i dit emailprogram, så start med at skrive din e-mail, med den tekst du ønsker at den skal indeholde. Når dette er klart, så find et ikon, der ligner en papirklip. Klik på den, og find frem til dit dokument. Vælg det, og de burde nu være vedhæftet i din mail 🙂👍
Avatar billede claes57 Ekspert
06. februar 2021 - 10:49 #4
Åbn dokument, udskriv til pdf-fil, og send pdf'en vedhæftet i mail.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
14. februar 2021 - 10:09 #5
Hvis du med "Færdig dokument" mener at du har et fysisk stykke papir. Så er der kun løsningen med, at scanne det, eller tage et dokument foto med en smartphone og så sende dette ....
Avatar billede perwolf Forsker
21. februar 2021 - 13:06 #6
Mich2611, det er god skik at tilkendegive, at du har valgt en løsning...