Avatar billede Temco Professor
05. februar 2021 - 20:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernet OneDrive dukker op igen

Fjernede for et stykke tid siden OneDrive under Apps og funktioner. Har netop gjort det igen, fordi den var kommet tilbage.

Hvorfor kommer den igen? Er det opdatering af Windows der på et tidspunkt har aktiveret den på ny? Kan jeg i så fald forhindre den i at gøre det igen?
Avatar billede Temco Professor
05. februar 2021 - 20:24 #1
Kan sagtens holde ud at fjerne den. Så ikke noget stort problem. Men irriterer mig at blive påduttet noget jeg allerede har fravalgt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. februar 2021 - 22:09 #2
Visse funktioner er efterhånden groet så meget ind i Windows, at man skal være ihærdig for at fjerne dem.

OneDrive er en af dem. Skype en anden.

Ja, de vender stærkt tilbage, hver gang du opgraderer Windows 10 til en ny "release".
Avatar billede Temco Professor
05. februar 2021 - 23:37 #3
Tænkte det nok.
Burde være noget man downloadede. Altid noget den kan fjernes.
Avatar billede Erik K Ekspert
05. februar 2021 - 23:43 #4
Skype har jeg fjernet for lang tid siden og den er ikke dukket op igen med efterfølgende opdateringer.
Jeg har ikke prøvet at fjerne OneDrive, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Avatar billede Temco Professor
06. februar 2021 - 00:25 #5
Har Skype på computeren nu, da jeg regner med at få brug for den. Men har også tidligere uden problemer fjernet den.
Avatar billede Temco Professor
06. februar 2021 - 00:26 #6
Altså er ikke kommet igen.