Avatar billede RasmusTheR Seniormester
09. februar 2021 - 17:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Redirect med header virker ikke

Jeg har flere steder på min side brugt 'header' til at at lave redirect, det er desværre stoppet med at virke. Jeg har fornyligt skiftet webhotel, men kan ikke sige at det er derfor..

I nedenstående script virker 'header' ikke, den skriver '20', men hvis jeg fjerner den første 'echo' virker den fint.
Det ser ud til, at det kun virker, hvis 'header' er det første, der er på siden..

Overser jeg noget??

<?php
    echo("2");
    header("Location: default.php");
    echo("0");
?>
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
09. februar 2021 - 18:08 #1
fjern  echo("2");

ref https://www.php.net/manual/en/function.header.php
Remember that header() must be called before any actual output is sent, either by normal HTML tags, blank lines in a file, or from PHP.
Avatar billede RasmusTheR Seniormester
09. februar 2021 - 19:24 #2
Mange tak,

Jeg har fjernet de steder i mit oprindelig script, hvor der stod:
echo "Record updated successfully";

Og nu virker det :-)