Avatar billede ABE15 Seniormester
12. februar 2021 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manglende kolonner

Hej
Jeg har et ark hvor det ikke er muligt at se alle kolonnerne. Det er som om at der i arket er defineret et område hvor der kan arbejdes og resten kan ikke ses.

I arket er der fejl i en formel som henviser til en celle, i en af de kolonner som man ikke kan se.

Er det muligt at gøre de skjulte kolonner synlige igen?
Avatar billede ebea Ekspert
12. februar 2021 - 15:27 #1
Marker henover dine kolonne bogstaver i toppen af kolonnerne, så du dækker fra en synlig, til den skjulte kolonne, og så Højre klik og vælg "Vis" i bunden af menuen der fremkommer.
Avatar billede store-morten Ekspert
12. februar 2021 - 15:52 #2
Hvis det er 'skjulte' kolonner!

Sub Vis_alle_kolonner()
    Cells.EntireColumn.Hidden = False
End Sub
Avatar billede Jan K Ekspert
12. februar 2021 - 22:56 #3
Det  også muligt at området, der ian scrolles i er låst. I så fald skal du højreklikke i arkfanen. Vælg derefter Vis kode. I VBA vinduet skal du vælger View, Properties window. Scroll ned til du kan se ScrollArea og slet, hvad der står  der. Luk VBA vinduet igen.