Avatar billede Jjn Mester
13. februar 2021 - 17:18 Der er 7 kommentarer

Login skærm

Hvordan skifter man billedet på login skærmen på en MacBook ?
Pft
Avatar billede INK Ekspert
13. februar 2021 - 21:02 #1
Du går i systemindstillinger (tryk på æblet)

Baggrunden skiftes under Skrivebord

Billedet for bruger ændres under Brugere (tryk på billedet).
Avatar billede stjans Guru
14. februar 2021 - 09:12 #2
Det kommer an på hvilken version af IOS du kører.
Avatar billede Jjn Mester
14. februar 2021 - 11:11 #3
Prøver om vi kan -den er lige opdateret til nyeste iOS
Avatar billede Jjn Mester
14. februar 2021 - 12:10 #4
Det er ikke skrivebordsbilledet med det billed der kommer inden man logger ind hvor man skriver sin adgangskode
Avatar billede egonspock Seniormester
14. februar 2021 - 12:52 #5
På en Mac, kører man macOS, ikke IOS...

Det er ikke helt simpelt, og da man skal fifle med systemet, kræver det at man nogenlunde ved hvad man gør. Der er en længere forklaring her:
https://macreports.com/how-to-change-the-login-screen-background-in-macos-big-sur/

Hvis det er udover hvad du er vant til at håndtere, så overvej om det er besværet værd, for de har ikke gjort det nemt.
Avatar billede egonspock Seniormester
14. februar 2021 - 12:53 #6
(Jeg gætter blot at du kører macOS Big Sur, da login-billedet er lige lovligt farverigt for mange :-) )
Avatar billede stjans Guru
15. februar 2021 - 10:16 #7
#5 Javel så....