Avatar billede gubbiboy Praktikant
16. februar 2021 - 18:44 Der er 8 kommentarer

Navn til YouTube kanal

jeg leder efter et godt navn til min YouTube kanal som er nemt at sige og ikke lyder for dansk eller for engelsk. Gerne lidt simpelt med 2 eller 3 stavelser.
Avatar billede milter Ekspert
16. februar 2021 - 19:28 #1
Guppyboy?

Men det er måske ikke så smart, hvis din kanal ikke drejer sig om akvariefisk :-)
Avatar billede milter Ekspert
16. februar 2021 - 20:52 #2
Måske det ville hjælpe, hvis du skrev lidt om, hvad din kanal skal handle om.
Avatar billede gubbiboy Praktikant
16. februar 2021 - 21:07 #3
altså min kanal handler bare sådan om spil, altså hvor jeg fx spiller Rocket League eller GTA., og ehmm ved ikke lige med Guppyboy jeg hedde nemlig allerede gubbiboy som minder lidt om, men kunne godt tænke mig noget andet :)
Avatar billede Mikael Ekspert
17. februar 2021 - 09:54 #4
Hvad med "Gubbigirl" ??

Er sikker på, at det giver en masse "henvendelser" fra MÆND ;)
Avatar billede gubbiboy Praktikant
17. februar 2021 - 19:05 #5
arrrh nok ik en god ide.. gider jo faktisk ik rigtig hedde noget med gubbi mere, og så jeg jo ikke en pige
Avatar billede Temco Professor
19. februar 2021 - 22:38 #6
Hverken lyde dansk eller engelsk... Den er ikke nem.

GameTube.
Gameboomer.
GameChoise.

Playstatus.
PlayBoy.
PlayPerfect.
PlayOne.

WizardBoy.
BoyZ Games.
GameCheck.
Avatar billede Temco Professor
20. februar 2021 - 03:53 #7
<SPAN STYLE="text-decoration:line-through">PlayOne.</SPAN>

PlayOn.
Avatar billede Temco Professor
20. februar 2021 - 03:54 #8
Nå, den gik ikke. Ville overstrege. :)

Skulle være PlayOn.