Avatar billede lakrije Seniormester
19. februar 2021 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Opsummeringsfane

Hej alle eksperter,

jeg har en større projektmappe, hvor der er et ark pr. dag i måneden. I hvert ark er der ca. 100 rækker og 20 kolonner.

jeg vil rigtigt gerne lave et ark, hvor alle de andre ark bliver kopieret over i, række for række. er der en måde at gøre dette på, som ikke er manuel?

Hilsen
Lars
Avatar billede Jan K Ekspert
19. februar 2021 - 13:53 #1
Prøv at se på funktionen Konsolider, som du finder i gruppen Dataværktøjer i fanebladet Data.
Avatar billede Mads32 Ekspert
01. marts 2021 - 21:17 #2
Hej

Har du fået løst dit ønske??

Du kan jo skrive en makro der laver en kopiering. Hvis du vil have en sortering så data står samlel dag for dag, skal du lave en sortering på datoerne, Du skal bruge en hjælpekolonne.

har du brug for hjælp, så er jeg klar.

m v h  mads32
Avatar billede lakrije Seniormester
04. marts 2021 - 13:25 #3
Hej begge,

jeg fandt ud af at bruge =ExcelCurrentWorkbook, der kan samle samtlige tabeller i en workbook.

Tak for hjælpen ellers.

Hilsen
Lars