Avatar billede dorte12 Praktikant
19. februar 2021 - 13:25 Der er 1 kommentar

Min mailadresse eksisterer ikke.

Jeg har haft en Yahoomail i mange år. Nu får jeg besked på, at min mailadresse ikke eksisterer, når jeg skal logge ind og handle på nettet. Det er også på sider, hvor jeg har været kunde i flere år. Det samme sker, med min Livemail/Hotmail.
Jeg kan slet ikke logge ind, for at prøve at ændre til anden mailadresse. Så får jeg besked, at jeg er eksisterende kunde. Så jeg både eksisterer og alligevel ikke.
Problemet er der på både min Samsung mobil og Samsung tablet, og har varet et par måneder.
Mine mailadresser er opdateret, og har ikke andre problemer med dem.
Jeg er opmærksom på de nye regler vedr. nethandel. NemId og kode.
Så hvad går galt?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. februar 2021 - 13:35 #1
kontakt support på en af de sider, hvor du ikke kan logge på - det kan været, at de kan forklare, hvad der er galt, så du kan rette det generelt.