Avatar billede pfilde Novice
20. februar 2021 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

ejer af domænenavn

jeg kan ikke finde ud af hvem der ejer domænenavnet, email.dk, er der mig eller
er det jubii som er min udbyder.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2021 - 11:03 #1
det er jubii - oprettet af en nordmand i 1997...
https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
20. februar 2021 - 11:06 #2
#1 ...ikke helt korrekt: Internetportalen blev startet den 31. juli 1995 af Jakob Faarvang
kilde: Wikipedia
Avatar billede claes57 Ekspert
20. februar 2021 - 11:10 #3
jubii blev stiftet i 1995, men email.dk i 1997
begge med samme Registrant
Navn    FJORDMAIL TECHNOLOGIES AS
Avatar billede pfilde Novice
21. februar 2021 - 09:51 #4
hej.
tak for superskarpe svar svar, nu ved jeg hvem der ejer mit domænenavn, nu skal
jeg bare finde ud af hvad jeg gør for at slippe for den  afgift jubii har indført, har i
også skarpe svar på det ?
Avatar billede claes57 Ekspert
21. februar 2021 - 10:18 #5
Flyt til Gmail... start med et autosvar på din email.dk med, at du nu er på ...Gmail.com og ikke læser email.dk længere.
Ret bank, borger.dk og andre steder, hvor du har profil. Og efter fx 3 mdr, så fjerner du autosvar på email.dk og dropper betalingen...
Avatar billede pfilde Novice
22. februar 2021 - 09:19 #6
godt der findes eksperter, der kan vejlede os novicer, tak for svaret.
Avatar billede pfilde Novice
22. februar 2021 - 09:25 #7
jeg gør selvfølgelig som eksperten foreslår