Avatar billede Uvanga Ekspert
20. februar 2021 - 17:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruger rettigheder ændret, så nu kan jeg hverken køre netplwiz eller downloade programmer.

På en af mine testmaskiner har jeg ændret admin / bruger rettigheder. Det var dog ikke så heldigt, for nu kan jeg hverken downloade nye programmer, ej heller gennemføre systemgendannelse. PC er nulstillet, med det hjælper ikke...
Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan få min PC tilbage til normal drift?
Se vedlagte billeder af de beskeder jeg modtager. Som det ses kan jeg kun vælge: Nej  (Så det hjælper ikke meget)
https://ibb.co/yXyn5qR
https://ibb.co/qWHxXcL
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2021 - 17:38 #1
Backup og ny nstallation hvor den gamle Windows nedlægges.
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. februar 2021 - 18:18 #2
ad #1 Er startet på backup, og gennemfører derefter ny installation. Vender tilbage...
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2021 - 18:50 #3
Tip: Hvis computer her er en du tester ting på vil jeg anbefale du bruger Image du kan rulle tilbage på.
Avatar billede Uvanga Ekspert
20. februar 2021 - 19:14 #4
ad #1+3
Så er PC "Genfødt" nu kører den igen ok efter geninstallation af win10.
Tak for dine altid gode svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2021 - 19:43 #5
Velbekomme😊