Avatar billede huddie Professor
25. februar 2021 - 17:45 Der er 5 kommentarer

Ny e-mail

Hej Eksperter,

Nu da inden længe skal til at betale for min gratis version af min Jubii mail konto, så vil jeg høre om der er andre e-mail steder derude som er i stil med Jubii og Outlook(med den version jeg har af Outlook kan jeg ikke lave side-konto(det var det bedste ord jeg kunne komme på).
Helst gratis og en man så vidt det er muligt at man selv kan navngive.
Som gratis er jeg klar på at den nok ikke er fuld af muligheder, men bare kan det grundliggende. Dog behøver den ikke være helt skrabet og primitiv.
- håber det giver mening.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jesper
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2021 - 18:25 #1
mail.google.com ?
outlook.com ?

Det er hhv. Google og Microsofts gratis mailtjenester, som langt overstiger jubii i funktionalitet, og begge kan integreres med programmet outlook (hvis det er det du mener?)

Men begges web-interfaces fungerer så godt, at de fleste jeg kender bruger dem direkte via en browser...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2021 - 18:40 #2
Og der er andre, og flere end disse - men læs betingelserne:

https://signup.gmx.com/
https://protonmail.com/
https://mail.yandex.com/
Avatar billede thomas_bk Ekspert
26. februar 2021 - 09:05 #3
Hvis du med side-konto mener et mail alias, så understøtter outlook online dette fint. Jeg har selv et antal.
Avatar billede huddie Professor
06. marts 2021 - 17:49 #4
Det med alias i Outlook, hvor og hvordan gør jeg det?
Bare så jeg ikke får slettet min nuværende mail konto.
Hvor frie muligheder har man for at skabe en helt ny mail adresse
- hvis vi antager at den ikke er taget af andre.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
06. marts 2021 - 18:08 #5