Avatar billede lusodana Seniormester
28. februar 2021 - 13:02 Der er 3 kommentarer

Min bærbar går ikke i dvale

Hej
Jeg kører med Windows 10.
Jeg har forsøgt flere indstillinger il at slumre efter 15, 20 og andre tidsintervaller, men bærbaren gå ikke i dvale, som den har gjort før.

Er der nogen, der ved hvad det er gal?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2021 - 13:36 #1
Du har et program kørende, som vækker den. Tjek i systembakken, og prøv at lukke 3 - hvis det hjælper, så har du gruppe, luk så kun et af dem, til du fanger synderen.
Avatar billede lusodana Seniormester
02. marts 2021 - 09:15 #2
Tak for svaret. Selv om der er ikke noget i systembakken (er det ikke det samme som jobliste?), den går ikke dvale.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2021 - 09:35 #3
Systembakken er de ikoner, der er nederst til højre.