Avatar billede jcr18 Professor
07. marts 2021 - 16:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skærm optagelses program

De fleste såkaldte gratis programmer tilbyder kun minimal optagertid. Ved I om der findes nogle gratis programmer som trods alt kan optage nogle timer?
Synes godt nok priserne er ekstreme højt i forhold til det minimal behov jeg har.
Avatar billede klaudi Ekspert
07. marts 2021 - 17:00 #1
Jeg har lige prøvet at installere IObit Screen Recorder, den virker ok, men den optager ikke tekst særligt godt, før du stiller den på 4K!
https://recorder.iobit.com/dk/?name=isr&ver=1.0.0.106&lan=dk&to=home
Avatar billede jcr18 Professor
07. marts 2021 - 17:31 #2
Jeg prøver den lige af:)
Avatar billede jcr18 Professor
07. marts 2021 - 18:42 #3
klaudi > perfekt. Mange tak for dit indput. Jeg har søgt efter utallige muligheder men er bare ikke stødt på denne her. Hvilket søgeord har du brugt?
Avatar billede klaudi Ekspert
07. marts 2021 - 19:05 #4
Jeg tror det var en reklame et eller andet sted at jeg så den.
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2021 - 06:06 #5
Det lyder som om at den er nemmere end "OBS Studio", men OBS Studio kan også opsætte den til livestreaming til YouTube, Twitch, Facebook Live, Restream.io, Twitter/Periscope.
- Den har modnet med tiden, hvorpå, hvis jeg husker rigtigt, vil den starte auto-konfigartions wizard på første installering med kan også findes på Tools, klar til at starte igen.
Du kan navngive scenerne selv, og fra hvilken resource skal man selv tilføje, medmindre detter er klaret for dig fra konfiguration wizard.

https://obsproject.com/
Avatar billede jcr18 Professor
08. marts 2021 - 07:52 #6
Jørgen B: Jeg har prøvet den tidligere men den var lige toptunet nok i forhold til mit brug. Jeg afprøvede IObit i går aftes og må sige at den virkelig er helt perfekt til mit brug. Meget nem at overskue, har mange funktioner og ubegrænset optagertid. Nu skriver klaudi godt nok at teksten ikke bliver optaget særlig godt og den del har jeg endnu ikke afprøvet.
Avatar billede perwolf Forsker
08. marts 2021 - 10:47 #7
Sharex er også ganske glimrende til skærmoptagelse. Er open-source, uden tidsbegrænsninger og gratis
https://getsharex.com/