Avatar billede Temco Professor
07. marts 2021 - 19:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sende flere e-mails samtidig

Har i en Outlook på nettet nogle e-mails jeg gerne vil have sendt til min Outlook 2019.
Det ser umiddelbart ud til jeg kun kan sende en ad gangen? Er der ikke en måde hvor det er muligt at sende flere samtidig?
Avatar billede Nikolaj Storm Praktikant
07. marts 2021 - 21:42 #1
Hej Temco, nu ved jeg ikke helt hvad formålet med at sende dem fra én mail konto's indbakke til en anden er. Hvis formålet er at du permanent skal flytte dine mails fra en konto til en anden, ville jeg vælge at eksportere dine mails og derefter importere dem på den anden konto.

Mvh. Nikolaj Storm
https://storm-media.dk/
Avatar billede INK Ekspert
08. marts 2021 - 08:20 #2
Hvis du midlertidigt opretter begge konti i din Outlook 2019, kan du bare flytte mails til ønskede konto. Når færdig, så slet kontoen igen.
Avatar billede Temco Professor
08. marts 2021 - 17:32 #3
Outlook 2019 hente allerede e-mails fra omtalte konto på nettet. Der gik et eller andet galt da jeg i sin tid satte den op. Fik ikke det hele med over.
Avatar billede Temco Professor
08. marts 2021 - 20:38 #4
Lader dem bare være hvor de er.