Avatar billede Peter Forsker
10. marts 2021 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål fjernet ?

Hej
Tidligere i dag sendte jeg et spørgsmål her om tilbud i woocommerce
Jeg erfarer nu at spørgsmålet er blevet fjernet
Hvorfor er det blevet fjernet ?
Avatar billede Peter Forsker
10. marts 2021 - 18:17 #1
Der var sågar endda en der har svaret på mit spørgsmål, men nu kan jeg ikke se det
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. marts 2021 - 18:29 #2
Det er blevet fjernet pga. mistanke om det var skjult reklame - dette accepteres heldigvis ikke på eksperten.
Avatar billede Peter Forsker
10. marts 2021 - 18:31 #3
? reklame for woocommerce,?? det er det eneste jeg kan forestille mig jeg har reklameret for
Nå, jeg må prøve at skrive det igen
Avatar billede Peter Forsker
10. marts 2021 - 18:46 #4
Tænker kun det kan være mistanke om at jeg reklamerer for woocommerce, da jeg endnu ikke har en side / shop online endnu
Avatar billede Peter Forsker
11. marts 2021 - 17:23 #5
Selv om jeg ikke synes det er i orden at mit indlæg er blevet fjernet af admin,pga af mistanke om reklame, trods jeg ikke reklamerer for noget andet end et gratis program, får du løsningen ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. marts 2021 - 18:59 #6
Tak for det. Det kan godt være at du ikke har følt det som det var en reklame, men heldigvis tolereres reklamer ikke på eksperten, og dette kan man kun respektere. Eksperten er i bund og grund sat i verden med det ædle formål at IT brugere kan hjælpe hinanden. At nogle så misbruger det er noget andet.
Avatar billede acore Ekspert
11. marts 2021 - 19:53 #7
Peter: Det kunne jo også være slettet pga mistanke om reklame for din egen side? Så vidt jeg husker, så så jeg dit indlæg, og tænkte netop det
Avatar billede acore Ekspert
11. marts 2021 - 19:55 #8
Nu kan jeg se, at du har været her på siden længe, men det sker tit, at en nyoprettet bruger poster et-eller-andet noller spørgsmål alene for at få en lejlighed til at nævne navnet på egen side. Jeg siger ikke, at du gør det, men det sker...
Avatar billede Peter Forsker
11. marts 2021 - 22:40 #9
1000 Tak for jeres svar, men en dejlig rolig stemning
Jeg havde ingen link til min side, da den slet ikke er online endnu, det eneste link jeg havde i mit indlæg var et link til mit google drev, hvor jeg havde delt adressen nøjagtig det samme billede som jeg har lagt i mit 2 forsøg på at få svar 😊 som jeg heldigvis fik og er rigtig glad for det.
Jeg er også 100 % enig i at man ikke må reklamere for sin side her, og derfor linkede jeg hellere ikke til min side, som heller ikke er tilgængelig, da den står i " vedligeholdelses mode" og der ikke er bygget noget op på den endnu, og dermed står med samme billeder som temaet kommer med, og også webshoppen
Avatar billede Peter Forsker
11. marts 2021 - 22:46 #10
Måske skulle jeg også lige nævne at jeg ikke engang nævnte navnet på min side 😉