Avatar billede AnneB Mester
11. marts 2021 - 17:13 Der er 16 kommentarer

Lille tablet til e-reolens app

Kan nogen her fortælle mig om der findes en lille 7"tablet som jeg kan bruge til erolens app.  Jeg har flere tablets men den lille Samsung Galaxy SM G935F fra 2016 passer bedst I formatet. Desværre kan den ikke opdateres mere og jeg kan ikke installere appen som kræver min. Android 6.
Jeg kan læse bøgerne på Chrome med WiFi men ønsker at bruge appen.
Jeg har ledt på nettet efter en lille tablet på 7" men kan kun se Lenovo tablets i det format. Kan læse mig til at de fungerer dårligt, håber der findes andre muligheder. Kan nogen hjælpe her?
Avatar billede AnneB Mester
11. marts 2021 - 17:32 #1
Jeg har en rettelse til mit spørgsmål. Det er en Galaxy Tab A fra 2016 model SMT 280 med Android 5.1.1
Avatar billede AnneB Mester
12. marts 2021 - 19:50 #3
Tak for forslaget, men jeg kan ikke finde den helt rigtige tablet der
Avatar billede madklub Guru
13. marts 2021 - 08:34 #4
Den helt rigtige findes ikke, der er altid et eller andet man ikke er tilfreds med.

Det gælder også for tablets.
Avatar billede AnneB Mester
13. marts 2021 - 09:22 #5
Jeg har kun brug for en tablet som kan bruge ereolens app. Der behøver ikke være andet på den, men den skal være pålidelig.....dvs køre godt
Avatar billede madklub Guru
13. marts 2021 - 10:01 #6
Alle tablets med Android eller IOS kan køre ereolens app.
Der er altid alt muligt andet på.
Pålidelighed hænger sammen med pris.
Avatar billede AnneB Mester
13. marts 2021 - 12:04 #7
De kan kun køre appen hvis der er minimum Android 6 , og jeg har desværre en som har formatet 7" men kun har Android 5.1
Avatar billede madklub Guru
13. marts 2021 - 12:21 #8
Hvad er der galt med dem Elgiganten sælger?
Hvorfor vil du absolut bruge app'en?
Avatar billede AnneB Mester
13. marts 2021 - 13:18 #9
Fordi jeg så kan jeg bruge tabletten uden WiFi og downloade flere bøger
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2021 - 16:32 #10
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2021 - 16:35 #11
Avatar billede AnneB Mester
13. marts 2021 - 17:35 #12
Tak for forslagene. Desværre er det en 7" tablet jeg vil have. Og en som fungerer godt.
LENOVO bliver så dårligt omtalt af købere, så det tør jeg ikke.
Bliver nok svært at få en i Danmark som dur til det jeg vil have.....kun til erolens app
Avatar billede madklub Guru
13. marts 2021 - 18:42 #13
Held og lykke med dit projekt.
Avatar billede AnneB Mester
13. marts 2021 - 18:59 #14
Hehe tak. Hvis du ser noget som evt kan bruges, vil jeg gerne have et tip 😊
Avatar billede thomas_bk Ekspert
15. marts 2021 - 11:43 #15
Alternativ til en tablet vil jo være en smart phone med så stor skærm som mulig.

Blot et eksempel.
https://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/189972/motorola-moto-g-5g-plus-smartphone-464gb-surfing-blue

skærmen er her 6,7"
Avatar billede AnneB Mester
15. marts 2021 - 12:13 #16
Tak for forslaget men jeg vil se efter en tablet