Avatar billede carstenpri Juniormester
13. marts 2021 - 09:35 Der er 3 kommentarer

Outlook - Indhold i mails forsvinder

Når jeg åbner en mail i Outlook på PC forsvinder indholdet eller rettere det erstattes at dele, både tekst og grafik, fra andre mails i indbakken. Det ser ud som om det er kastet ind i mailen.
Har forsøgt at downloade driver-opdatering, men kan vist ikke finde det rette sted at downloade fra.
Når jeg tjekker samme mails fra iPhone er der ingen problemer.
Har kortvarigt oplevet at visning af skærmbillede også "hakker" - visning kommer i felter indtil jeg kører musen hen over
Windows 10, Acer bærbar Swift SF315-52, Office 365
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2021 - 15:38 #1
Kunne være en fejl i installation af Microsoft Office. Slettede du alle gamle versioner inden du installerede?

Har du andre (gamle) versioner på PC'en? Gå i kontrolpanel og slet disse.

Prøv at markere Office 365 i kontrolpanel, højreklip og vælg reparer.

Hvis det fortsat ikke fungerer korrekt, så skal du afinstallere Office 365. Genstarte og så installere igen fra din Microsoftkonto.
Avatar billede carstenpri Juniormester
15. marts 2021 - 18:29 #2
Tak for respons.
Jeg har fået lidt support og afinstalleret gammel version, opdateret en ny.
Jeg kan ikke reparere når jeg finder Office 365 i Programmer via Kontrolpanel.
Så ....
Avatar billede carstenpri Juniormester
15. marts 2021 - 19:31 #3
Tror det er noget med skærmen. Driver? Oplever at skærmen af og til opdaterer sig langsomt og først når man kører hen over den og så er det i felter den kommer frem .... hvis det giver mening.