Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2021 - 09:44 Der er 5 kommentarer

Bliver ved med at modtage spam i messenger

Hej
På Facebook Messenger bliver jeg ved med at modtage beskeder fra.personer jeg ikke ønsker at modtage fra.
Jeg har sat indstillingerne til at det kun er fra mine venners venner der må skrive til mig.

Kan jeg gøre yderligere?
Avatar billede Mikael Ekspert
13. marts 2021 - 09:54 #1
Du kan blokkere specifikke personer/profiler
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2021 - 10:32 #2
Hvad hvis det er forskellige hver gang?
Avatar billede Mikael Ekspert
13. marts 2021 - 11:57 #3
Blokker dem efterhånden..

Eller undgå at komme med evt. "provokerende svar" i tråde du deltager i ;)
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2021 - 17:54 #4
Jeg deltager sjældent i diskussioner og aldrig med provokerende svar. Jeg må blokere dem og håbe det går over. Har indtil nu fået 3 i dag :(
Avatar billede Mikael Ekspert
14. marts 2021 - 11:08 #5
#4
Tja, jeg fik en enkelt i går fra en "Maria" som gerne ville "udvide" vores bekendtskab.

Men da hun tydeligvis er fattig (læs: ikke har råd til ret meget undertøj) så valgte jeg bare at slette anmodningen af økonomiske årsager ;)