Avatar billede Tekstforfatteren Praktikant
13. marts 2021 - 16:18 Der er 1 kommentar

Er touchskærme gode til arb?

Er touchskærme værd at benytte på farten?
Jeg arbejder som tekstforfatter hos https://gratisrabat.dk og overvejer derfor en "2 i 1" touchscreen bærbar computer, så man nemt kan skrive tekster, mens man er på farten.

Det primære arbejde for mig, vil være, at udforme korte rabatkode beskrivelser, behandle nogle links og simple billeder. Er der nogen der har erfaringer med, om dette er til, at arbejde med, på en touchskærm? For så arbejder man jo uden et reelt tastatur og mus.

Min Iphone er stort set umulig, at arbejde på, men ved ikke helt om dette er grundet den lille skærm, eller fordi det er touch.

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. marts 2021 - 16:27 #1
har testet en lenovo yoga - som bærbar er tastaturet godt, men man kan svinge skærm helt rundt og bruge den som tablet. Hvis du har lidt bordplads, så er tastatur en fordel, men ellers, så virker den fint med skærm alene
fx https://www.lenovo.com/dk/da/laptops/yoga/yoga-2-in-1-series/Yoga-7-14ITL5/p/88YGC701456