15. marts 2021 - 22:00 Der er 5 kommentarer

Er det muligt at få sit excelark vist så man kun ser vinduet med cellerne og ikke andet?

jeg har lavet et lækkert program i excel med meget hjælp fra nogle gode folk her inde. nu vil jeg så igen søge om hjælp.

jeg vil høre om det er muligt at få konverteret eller få lagt en eller anden ramme hen over excel arket så det eneste der figurere for brugeren er cellerne i excel. programmet består af 3 synlige ark som brugeren kan bevæge sig mellem med makroknapper og 3 skjulte ark.
16. marts 2021 - 02:25 #1
så selve arket er en app/platform/program, men hvor funktionerne bag cellerne i arket og makroknapperne virker
Avatar billede thomas_bk Ekspert
16. marts 2021 - 10:16 #3
I øverste højre hjørne lige ved siden af de sædvanlige knapper til at minimere, maksimere og lukke, der er en knap der fjerner menuer og knapper.
Prøv at optage en makro og se om der dannes noget kode du kan bruge.
Avatar billede 1976majbrit Praktikant
17. marts 2021 - 21:12 #4
Jeg er ret sikker på at dette kan lade sig gøre, da jeg har set det gjordt flere gange. Kan desvære ikke huske præcis hvordan...
12. juni 2021 - 09:18 #5
HMM prøvede flere af forslagende og der var ikke rigtig nogle af forslagende der passede til mit projekt :(