Avatar billede Pdahl Juniormester
18. marts 2021 - 14:14 Der er 1 løsning

Indsæt Worksheet Range + HTMLBody (mail autosignatur) i nyt Outlook mailobjekt (Excel)

Jeg har lavet (copy/paste+ redigering) en procedure i Excel som opretter et Outlook mailobjekt og indsætter et Range af (kun synlige) data fra et givent Excel-ark i mailens body sektion. Men når jeg efterfølgende OGSÅ vil tilføje auto mailsignatur ( ... & HTMLBody) overskrives/slettes det indsatte data range, med det resultat at jeg tilbage kun har en tom mail (med indsat mailsignatur)?

Er der nogen som har et bud på en løsning?

NB! - Der skal som nævnt indsættes KUN synlige data, inkl. formatering i form af cellejusteringer, kanter/streger, fremhævede font-ændringer m.m. (Formler skal omsættes til returnerede værdier).

Både FØR og EFTER det indsatte dataområde skal der indsættes en tekst-streng (variabel) og mailen skal afsluttes med indsat auto mailsignatur (fra Outlook) samt åbnes i Outlook (.display) ikke sendes direkte.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. marts 2021 - 02:02 #1
Der kan kun være én htmlbody, så du må splitte koden ad, så du indsætter indhold fra signatur i koden fra Excel delen.