Avatar billede TV47 Seniormester
19. marts 2021 - 01:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal op på webhotellet

Jeg har levet en web-applikation i Visual Studio.

Jeg har købt et domæne, som applikationen skal op og køre på.

Hvad skal man lægge op på webhotellet?

Min applikation ligger i Visual Studio umiddelbart på følgende sti: C:\Users\Admin\source\repos\WebApplication1

I den mappe findes der to underbiblioteker som hedder:
Packages og WebApplication1

Hvad skal uploades til webhotellet med FTP?
Avatar billede wjens Guru
19. marts 2021 - 12:29 #1
Nu er det tredje gang du stiller det samme spørgsmål. Det hjælper ikke herinde.
Skriv lidt mere om hvad du har prøvet og hvilken type applikation du har brygget.
Indgår der databaser, lokale data eller andet?
Hvad har du prøvet af vejledningerne i Visual Studio til publish?
Avatar billede TV47 Seniormester
19. marts 2021 - 15:12 #2
Havde lidt problemer med at finde det korrekte rum.
Havde desuden formuleret mig lidt forkert fra start.
Men du kan da lade være med at deltage, hvis det irriterer dig.
Der er mange, der har svaret mig på venlig vis herinde, på forskellige ting.
Men det med Visual Studio Publish bliver min løsning kan jeg se.
Så kan markere dit svar som løsning, hvis du ønsker?
Avatar billede wjens Guru
19. marts 2021 - 17:57 #3
Det var ment som en hjælp, men hvis du opfatter det anderledes så set bort fra mine input. Visual Studio kan mange forskellige ting, så jeg tror at du skal være mere præcis for at nogen kan give dig konkret hjælp.