Avatar billede dkhb Mester
19. marts 2021 - 08:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konverteringsprogram feks. PDF til Word.

Jeg har via mit arbejde ofte behov for at konverter PDF filer til feks. word eller excel.
Hvilket program vil i anbefale til det?
En kollega nævner at Cute PDF kan, det har jeg. Men kan ikke finde ud af om det kan konvertere.
Avatar billede eurositi Ekspert
19. marts 2021 - 09:05 #1
Er dette ikke præcis samme spørgsmål, som du stillede for et par måneder siden? https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1036111
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. marts 2021 - 09:17 #2
Jeg har tidligere brugt Able2Extract som jeg synes er rigtig godt.
Husk at det evt skal være i pro udgaven såfremt du har brug for OCR.
Avatar billede posten Juniormester
26. marts 2021 - 18:18 #3
jeg gør "bare" det at jeg åbner den pdf fil jeg vil kopier mærker den ved clrl + a går i det mørkefelt og laver et højreklik og går ned i kopier
åbner herefter Word og bruger sæt ind så er min pdf blevet til Word