Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 17:47 Der er 10 kommentarer

Gendanne skjult indlæg på FB

Hej
Jeg har skjult et billede med tekst jeg har oprettet på min faceboook væg, der er kommet flere kommentar fra venner, men nu vil jeg gerne have den vist igen på min væg, altså inkl. alle kommentar - jeg kan godt se den hvis jeg går indi  aktivitets log og vælger Skjulte ting på min facebook væg/tidslinie, der står den er skjult, men hvordan viser (modsat skjuler) den igen på min væg/tidslinie -prøvet alt
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2021 - 18:21 #1
Kan du se den ude til højre under notifikationer Klokken:
https://ibb.co/pRQJSGK
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 18:31 #2
ja det kan jeg
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 18:32 #3
men hvad så nu, har været derinde i aktivitetslog og kan se mine skjulte beskeder - hvis det er det du mener - men som i mit spørgsmål kan jeg godt se mine skjulte beskeder, men hvordan får jeg dem til ikke at være skjulte mere

¨'
Avatar billede poko1 Ekspert
23. marts 2021 - 18:42 #4
Hvis du kan se dem så dobbeltklik på dem så burde de lukke op på startsiden.
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 19:52 #5
Nej, der kan man bare se dem selv.....der står stadig den er skjult i siden hvor alle indlæg er, den kan kun vises for mig selv, men jeg vil jo have dem tilbage på min tidslinie/startside/væg og ikke være skjult mere
Avatar billede Mikael Ekspert
23. marts 2021 - 21:35 #7
Vedr. #6.. Muligvis vil det opslag efterfølgende ligge langt nede på din side..
Næppe øverst ??
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 22:17 #8
Hej
Det har jeg prøvet også - der står at man kan se sine skjulte opslag, men IKKE at den er tilbage som alm opslag igen og vist (dvs ikke skjult mere) for alle på min væg....Da utrolig man ikke kan få et opslag tilbage igen man har kommet til at skjule....Prøv evt selv at teste på jeres egen side (i kan altid slette den igen) før i kommer med løsninger som ikke virker....altså for spare tid - jeg har gjort det før, men måske facebook ikke har den mulighed mere
Avatar billede Mikael Ekspert
23. marts 2021 - 22:32 #9
#8.. Det var dog en mavesur kommentar.. Forvent ikke hjælp herfra.
Avatar billede dosdesign Juniormester
23. marts 2021 - 22:58 #10
ok men det var det ikke - håber andre der kan hjælpe