Avatar billede JAR Juniormester
24. marts 2021 - 14:51 Der er 3 kommentarer

CURA 4.8.0 på WIN 10

Jeg har installeret Cura 4.8.0 på min nye WIN 10 PC, jeg mangler at kunne se sidebar som jeg kan på min gamle WIN 8.1 PC, her kører jeg Cura 3.2.1 og der er under VIEW et valg "expand/collapse sidebar, den mulighed finder jeg ikke i Cura 4.8.0, har nogen en løsning.
mvh
Jørn
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2021 - 15:49 #1
https://community.ultimaker.com/topic/26014-sidebar-gui-for-cura-4/page/4/
helt ned til næstsidste indlæg af ahoeben / Posted February 17 · Sidebar GUI for Cura 4
Der kan du have flydende sidebar, og kan derfor skubbe den væk fra dit arbejdsområde
Avatar billede JAR Juniormester
24. marts 2021 - 16:37 #2
claes57
Tak for svar, det fik mig lige til at kigge et par extra gange på skærmen-sidebaren var der godtnok, men så bare noget forenklet ud-indtil jeg fik valgt CUSTOM istedet for RECOMMENDED-en fejl 40 må man sige, tak for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. marts 2021 - 16:57 #3
selv tak...