Avatar billede Peter Olsen Seniormester
25. marts 2021 - 13:34 Der er 4 kommentarer

ikke læst mail

I Outlook mail og Gmail har jeg en masse mail  der står som ikke læst. Kan man få dem til at stå som læst. Jeg er træt at se de tal der står ud fra deres mail.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
25. marts 2021 - 13:45 #1
i outlook og på engelsk kan man trykke ctrl+z

typisk i programmer kan man markere mails og trykke på noget ala 'marker som læst/ulæst
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. marts 2021 - 13:48 #2
I Outlook kan man å ind og markere ud for hverdag/uge mails som læst. Jeg mener at den seneste uge klikke man på felt "idag" "i går" osv. længere ned står "sidste uge"......
Ved klik på "marker som læst" forsvinder markeringen. Håber det kan hjælpe.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
25. marts 2021 - 13:55 #3
# 1 og # 2 Enten har jeg ikke  forstået. men der er ikke noget der virker.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
25. marts 2021 - 14:01 #4
Marker de mails du vil påvirke.
Herefter kigger du i menuen i toppen af programmet efter en knap som hedder noget ala 'marker som læst/ulæst' eller måske blot 'læst/ulæst'.

Budskabet er grundlæggende at i programmerne er der typisk en knap som tager en bunke mails på engang og sætter som læst eller ulæst afhængig af hvad udgangspunktet er.

eksempel
https://www.bettercloud.com/monitor/the-academy/mark-all-messages-read-outlook/