Avatar billede bmk1971 Juniormester
26. marts 2021 - 12:23 Der er 2 kommentarer

Uploade en app som kan sende sms.

Hejsa.

Vi har noget udstyr som kan styre forskellige ting med smser. Vi har udviklet en app. Nu skal vi have den uploade til Google play. Den bliver afvist konstant. Jeg har ændret politikken med sms som standard mm.
Vi får konstant denne mail. Jeg har forsøgt alt muligt uden held.
"
•    Requested permissions do not match core functionality of the app
You declared Device Automation as the core functionality of your app. However, after review, we found that your app does not match the declared use case(s). Learn more about permitted uses and exceptions.
Please either:
• Make changes to your app so that it meets the requirements of the declared core functionality or,
• Select a use case that matches your app’s functionality
"
Så hvad skal jeg gøre.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. marts 2021 - 20:18 #1
hvis I har en dims, der kan tænde fx en kontakt, så kaffemaskinen starter, og jeres dims skal have en sms for at gå i gang, så forklar, hvorfor det er smartere end at sige 'google tændt kaffemaskinen' til telefonen. Google kan pt ikke se det smarte i jeres forklaring på at det kræver en ny app.
Avatar billede bmk1971 Juniormester
07. april 2021 - 10:40 #2
Det er nogle noget mere komplekse ting en at styre en kaffemaskine. Det kunne være vandingssystemer til Landbruget eller styring af pumpebrønde.