Avatar billede Lars F Praktikant
28. marts 2021 - 14:03 Der er 1 kommentar

ELLER funktion i LOPSLAG

Jeg har et problem med funktionen ”ELLER” som en del af ”LOPSLAG”

Jeg har fire forskellige tabeller, 5, 10, 20 og 30. I alle tabellerne er data i kolonne A og C.

Hvordan kan jeg indsætte ”ELLER” funktionen i ”LOPSLAG”, så den finde ind i den rigtige tabel?

Lige nu fungerer det, hvis jeg skriver 5, 10, 20 eller 30 i LOPSLAG formlen. Men jeg ville genre undgå selv at skulle indsætte tallet i LOPSLAG formlen.

Jeg har en macOS med Version 10.14.6

På forhånd tak!
Avatar billede Jan K Ekspert
28. marts 2021 - 18:02 #1
Kunne du prøve at vise din formel, og forklare hvornår den skal vælge hvilken tabel?