Avatar billede AmyCharlotte Praktikant
30. marts 2021 - 16:55 Der er 5 kommentarer

Facebook invitation

Jeg arbejde i en butik, hvor vi har en intern privat gruppe på facebook, hvor vi som ansatte kan skrive frem og tilbage.
Men efter at have meldt mig ud af gruppen pga. utilfredshed med nogle kollegaer, skal jeg nu tilbage ind i gruppen.
Men gruppens tre administratorer kan ikke invitere mig, og efter at have haft fat i vores it afdeling er de kommet frem til at det har noget at gøre med mine privatindstillinger, hvor jeg på et tidspunkt åbenbart har sagt nej til at folk ikke kan invitere mig ind i div grupper.
Er der nogle som ved hvordan man ændre den indstilling, til at de gerne må invitere mig?
Jeg har søgt både google og facebook tynd, men kan kun finde frem til hvordan man blokere andre medlemmer eller hvordan man som administrator af en gruppe blokere medlemmer fra at søge ind.
Avatar billede poko1 Ekspert
30. marts 2021 - 17:33 #1
Prøv at trykke på de 3 prikker ved dine kontakter vælg Blokeringsindstillinger og se om du her kan fjerne noget?
https://ibb.co/V2jbrMm
Avatar billede AmyCharlotte Praktikant
30. marts 2021 - 17:48 #2
Der har jeg været inde, og der er ingen ting som kan fjernes. Alle punkter er tomme
Avatar billede Mikael Ekspert
31. marts 2021 - 16:21 #3
Jeg er Admin af en lukke gruppe.. Selv jeg kan ikke invitere andre end dem jeg er venner med på face..

Dog kan de (I dén gruppe) søge medlemskab, og jeg kan så acceptere.
(Eller ej) ;)
Avatar billede Mikael Ekspert
31. marts 2021 - 16:24 #4
Vedr. #3.. Det allernemmeste er, at blive venner med en admin iflg aftale..
Og evt. slette venskabet når du "er lukket ind i gruppen"
Avatar billede AmyCharlotte Praktikant
31. marts 2021 - 16:47 #5
Jeg er venner med alle tre admin og de har alle tre prøvet,  alligevel kan de ikke inviter mig. Jeg kan heller ikke ansøg om at komme ind i den, da den er privat, og derved ikke synlig når man søger efter den. Det har de valgt for at ikke ansatte ikke kan søge om at komme ind i den